Администрация
Гл. експерт „Връзки с обществеността“
Милослава Кондова – Николаева
тел.: 659 507
e-mail: mkondova@tu-plovdiv.bg
каб.: 4432
Ст. експерт „Връзки с обществеността“
маг. инж. Лалка Ботева
тел.: 659 541
e-mail: boteva@tu-plovdiv.bg
каб.: 4432
Деловодител
Пенка Касабова
тел.: 659 551
каб.: 4333
Административни отдели
ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ НА ОТДЕЛА:
- ПРИЕМ НА СТУДЕНТИ – информация на тел. (032) 659 565, 659 566, 659 567 и 659 568
- ОРГАНИЗАЦИЯ НА УЧЕБНИЯ ПРОЦЕС – информация на тел. (032) 659 566
- ДОКТОРАНТУРИ – информация на тел. (032) 659 567
Отделът организира приема и обучението в образователна и научна степен „доктор” по утвърдените научни специалности от класификацията на специалностите на научните работници.
Всяка година се обявяват конкурси за редовни и задочни докторанти, утвърдени от Министерство на образованието, младежта и науката и се публикуват в Държавен вестник. Кандидатите подават документи (съгласно Постановление № 222/26.10.2000 г. на МС за приемане и обучение на докторанти) както следва:
- Заявление до Директора на Филиала за участие в конкурс;
- Автобиография;
- Диплома за придобита ОКС „магистър” с приложението или нотариално заверено копие;
- Документи, удостоверяващи интересите и постиженията в съответната научна област (препоръки от хабилитирани лица – 2 броя, списък на публикации и др.);
- Документ за платена такса за участие в кандидатдокторантски конкурс;
Редовната докторантура е със срок на обучение 3 години, а задочната – 4 години.
Редовните докторанти имат право на стипендия и студентско общежитие.
Съгласно ЗВО, докторантите заплащат годишна такса за обучение, определена с ПМС и обнародвана в Държавен вестник ежегодно.
Университетът има и платена форма на обучение в ОКС „доктор”.
- ПОДГОТВИТЕЛНО ОБУЧЕНИЕ НА ЧУЖДЕСТРАННИ СТУДЕНТИ – информация на тел. (032) 659 568
Във Филиала на Технически Университет-София в гр.Пловдив функционира изнесено на ТУ-София подготвително отделение за чуждестранни студенти.
В него, в продължение на два семестъра, чуждестранните студенти изучават български език, английски език, математика, физика и информатика.
Съгласно НАРЕДБА за държавните изисквания за приемане на студенти във висшите училища на Република България, чужденците подават следните документи:
- формуляр или молба, съдържаща кратки биографични данни, и висшите училища и специалностите, в които желаят да се обучават;
- копие от документа за завършено средно образование и от приложението с оценките;
- документ, издаден от компетентен орган, с който се удостоверява правото на кандидата да продължи обучението си във висшите училища на страната, в която е придобито средното образование;
- академична справка – за студенти, кандидатстващи за частичен срок на обучение;
- копие от документа за завършено висше образование със степен, съответстваща на образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър“ – за кандидатите за обучение в магистърска степен;
- документ за владеене на български език, издаден от висше училище в Република България – за кандидатите, които ще се обучават на български език и няма да преминават езикова и специализирана подготовка;
- копие от документите за гражданство – за кандидатите с двойно гражданство, едното от които е българско;
- две снимки.
Документите по т. 2, 3, 4 и 5 трябва да бъдат легализирани, преведени и заверени в съответствие с разпоредбите на международните договори на Република България с държавата, в която са издадени, а при отсъствие на такива – по общия ред за легализациите, преводите и заверките на документи и други книжа.
Документите за кандидатстване на чужденци, които не са граждани на Европейски съюз, се приемат ежегодно до 15 септември.
- СТУДЕНТСКИ ОБЩЕЖИТИЯ – информация на тел. (032) 659 568
Отдел Информациoнни и Комуникационни Технологии (ИКТ) развива и обслужва базовата информационна и комуникационна инфраструктура на Университета. Отговорен е за предоставянето на ефективни информационни системи, технологии и услуги с цел обучение, изследвания в областта на науката и администриране на Университета. Отделът обслужва Университетската локална мрежа, компютърни класове за общо обучение и свободен достъп. Предоставя услуги в глобалното информационно пространство, както и поддръжка, достъпна за студенти, персонал и преподаватели.
Университетската локална компютърна мрежа TUNet свързва всички компютърни системи и лаборатории. Тя е част от Националната Изследователска Мрежа. На териториата на Университета е вградена технология за осъществяване на безжична връзка. В процеса на обучение интензивно се използват популярни услуги като E-mail, E-learning и Web. За академичните и административни единици се предоставят работни среди и програми, обслужващи и подпомагащи ежедневната и изследователска работа.
Информационните системи, компютрите, мрежовата инфраструктура, както и електронните услуги определят основните характеристики на “университетското работно място”. Това работно място е интегрирана част от процеса на обучение и изследователската дейност в Университета. Обикновено то е организирано върху персонален компютър, работна станция или терминал свързани към Университетската комуникационна инфраструктура. Поддържа основните предоставяни инструменти за ежедневна работа (като E-mail клиенти, средства за текстообработка и др.). В други случаи то обслужва твърде специфични дейности и е организирано по строго определени изисквания (като Финансово счетоводна система, компилатори, CAD продукти, специализиран софтуер).
Отдел ИКТ паралелно работи за развитието и усъвършенстването на съществуващата информационна инфраструктура. Интегрират се нови и следваща генерация технологии и решения с цел по-ефективна работа и подпомагане на дейности от научните изследвания. Отдела активно работи с дипломанти в областта на мрежовите и комуникационни технологии и е в тясно сътрудничество със специалисти от университетските катедри.
Ръководител отдел:
инж. Христо Христев
Главен счетоводител – Калина Айдарова
Зам. гл. счетоводител – Зорка Стоянова
Счетоводител – Десислава Димитрова
Счетоводител – Стефка Иванова
Счетоводител – Ивелина Маджова
Счетоводител – Таня Калинина
Касиер-счетоводител – Райна Титова